Монтаж систем контролю доступу (СКУД)
Системи контролю та управління доступом (СКУД) є невід’ємною
частиною інтегрованих систем безпеки та допомагають захистити від
небажаних вторгнень на об’єкт, відстежувати переміщення людей,
контролювати ситуацію на об’єкті СКУД є комплексом спеціального
технічного та програмного забезпечення, призначений для здійснення
контролю та реєстрації доступу об’єктів (людей чи транспорту) у
приміщення чи території.
Системи контролю доступу (СКД) бувають різної складності. Найпростіша
СКД є мережу електронних замків або автоматичну прохідну.
Основні функції системи контролю та управління доступу:
- Розмежування доступу співробітників
- Припинення несанкціонованих проходів на об’єкт
- Реєстрація відвідувачів
- Електронний облік відвідувачів
- Інформування про переміщення людей
- Облік робочого часу персоналу
- Автоматичне виконання дій події
КОМПАНІЇ
Доступ до офісу компанії здійснюється через вхідні двері приймальні. Співробітники можуть відчиняти двері, використовуючи лише особисті ідентифікатори, такі як: відбитки пальців, безконтактні картки, брелоки, браслети. Клієнти та відвідувачі отримують можливість зайти в офіс компанії, після розмови із секретарем з відеодомофону. Секретар відкриває вхідну двері, натиснувши кнопку на пнелі домофону. Подальше пересування співробітників та відвідувачів по офісу здійснюється також через систему контролю доступу з прив’язкою до тимчасового графіка НАПРИКЛАД, директор компанії має доступ до офісу та у всі йогоприміщення 24 години на добу, а рядові співробітники – лише у конкретні кабінети та у встановлене час. РЕЖИМИ СИСТЕМИ: • режим «ОСНОВНИЙ» •
режим «ВІЛЬНИЙ ДОСТУП» • режим «БЛОКУВАННЯ»
ФУНКЦІЇ ТА ВИЗНАЧЕННЯ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ І УПРАВЛІННЯ ДОСТУПОМ
ІДЕНТИФІКАТОРИ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ДОСТУПУ
БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМИ КОНТРОЛЮ ДОСТУПУ
• автоматичне керування доступом на об’єкт за таймером. Двері можуть самостійно розблокуватися на період робочих годин, що виключає необхідність відкривати та закривати їх вручну спочатку та наприкінці робочого дня;
• отримання даних аудиту для розслідування у разі інцидент на робочому місці. Система допоможе встановити особи всіх осіб або співробітників, які перебувають у певній частині будівлі певний час у конкретний день; • можливість інтеграції з системами охоронної сигналізації та відеоспостереження. Наприклад, при спробі несанкціонованого проникнення може автоматично включатися сигнал тривоги, запускатися запис та трансляція з відеокамер зони пригоди.
Вам будуть доступні такі групи звітів: • звіти зі статичної інформації — за тими об’єктами, список та конфігурацію яких змінює оператор системи (персонал, відвідувачі, ідентифікатори, двері, зчитувачі, історія видачі ідентифікаторів, права доступу, правила робочого часу, відхилення від робочого часу та інше); • подієві звіти (події, прихід-догляд співробітників, місцезнаходження співробітників, історія змін бази даних, звіт щодо робочої території, звіти для служби безпеки); • звіти, пов’язані з робочим часом (звіт за робочим графіком, проміжні та підсумкові звіти за робочим часом, з різною деталізацією). Можлива інтеграція даних у програму 1С.